Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-04-30

Ett helt vanligt blogginlägg

Hej och god morgon!

En helt vanlig dag, höll jag på att skriva. Men det är ju faktiskt sista april idag. Så inte helt vanlig ändå kanske och imorgon är barnen och jag lediga, mitt i veckan. Det ska bli riktigt skönt de luxe det. Visserligen ska vädret bli rätt grått imorgon, men vi ska nog överleva ändå. Idag skiner solen och det är just nu 7-8 grader ute. Det har dock regnat i natt så allt är väldigt blött och jag ska hoja till jobbet. Hoppas att det torkar supersnabbt nu.

Igår så cyklade jag hem från jobbet. Cyklade ju dit i fredags och hade i princip alla grejer där igår när jag tog bussen dit. Så hem trampade jag alltså sedan. Det var riktigt fint igår också och jag kunde köra kort-kort. Kände mig dock väldigt seg och hade motvind, så det var inte bara en dans på rosor.
Hade funderingar på att gasa ett STRAVA-segment men med motvind var det liksom inte lika roligt. Kanske tar igen det idag istället.

På kvällen igår så var barnen och jag ut på en liten promenad. Gick till Gullnäsgården, spelade fotboll och knallade sedan över en nybyggd bro (med bänk!) till Näset och sedan vidare hem. Mycket trevligt! Mer tid utomhus åt folket!'

Nu ska jag göra mig och Frida redo för avfärd. Hoppas att ni har en bra dag och så hörs vi lite senare igen. Om ni inte vill ha ett helt vanligt blogginlägg nästa gång, vad skulle ni önska att det handlade om då?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar