Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-04-27

Några bilder, är i Bjärred och en ny vlog!


Hej och god morgon!

Befinner mig nu i Bjärred men bjuder ändå på några bilder från Falun. Den ovan tog jag igår morse inför cyklingen till jobbet. Hade en riktigt tung ryggsäck på mig med allt jag behövde för en helg med cykling i Skåne samt jobbdatorn +ANNAT. Ändå så gick det skitbra att trampa till jobbet. Mycket nöjd känsla över det passet. Inget märkvärdigt pass, snarare någon form av återhämtningspass kanske, men ändå värt när det känns bra.

Frida klarade backen upp till dagis like a boss igår. Jag hade lovat glass den dag hon skulle klara att cykla hela backen och då satt den direkt.

Bild från Le Peloton i torsdags, fångad av Niclas Brus kamera och jag älskade den. Gillar stämningen och  känslan den förmedlar. Ny header på min Facebook-sida.

Idag ska vi fira Lindas bror, i övrigt så är dagen ett oskrivet blad. Pissväder första halvan av dagen tyvärr.  Men vi ska nog överleva även detta. Imorgon blir det en cykelrunda i alla fall.

Avslutar detta inlägg med en vlog som jag sydde ihop på tåget igår. Häng med på Ingarvet GP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar