Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-04-08

5x8 min och ny vlogg!


Hej och god morgon!

Ny vecka, nya möjligheter. Men först sammanfattar vi gårdagen lite snabbt. Linda och jag tränade till Flandern runt och jag hängde för första gången upp min flagga som jag köpte när jag var där nere på cykelresa. Där blir den nog kvar en stund. Jag körde 5x8 min med 2 min vila mellan varje 8 min intervall. Dom första fyra intervallerna höll jag 330 watt och den fjärde ökade jag något och körde 335 under den första halvan och 340 under den sista halvan. Det gick det med! Nästa gång kör jag nog 335 rakt igenom så får vi se om jag överlever också det.

Sändningen från Flandern hackade en del, precis som för alla andra. Men mot slutet så bytte jag till engelska sändningen på Eurosport Player och den fungerade faktiskt bra, häftigt att se Bettiol ta sin första proffsseger på en så stor och mäktig tävling som Flandern runt.

På eftermiddagen så klippte jag också ihop det sista på min vlogg från förra helgen. Häng med på däckbyte, teknikdag med Single Track Sisters, se min nya hjälm och så blir det givetvis mycket fokus på MTB Klassikeren i Slagelse:


Vill ni hänga med mig i YouTube-världen så finns jag här: https://www.youtube.com/henrikoijer

Hoppas att ni gillar vloggen och bloggen, vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar