Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-04-11

Linda och jag är med i Cykelpodd!


Hej och god morgon!

Ny dag, nya möjligheter. Torsdag och pannkakor, om man är på det humöret. Här så åt vi pannkakor igår kväll, helt crazy!

Något annat som skedde igår kväll var att Cykelpodd med Elna och Helena släppte senaste avsnittet av sin podcast och där är Linda och jag med! Vill ni lyssna så kan ni börja med att klicka här (efter att ni läst klart detta inlägg i sin helhet): https://cykelpodd.podbean.com/e/avsnitt-21-1554562955/
Det var första gången som dom hade en gäst med och valet föll då på Linda. Sen fick jag också hänga med på ett hörn. Hoppas att ni gillar den!


Det var mycket som hände igår, jag tävlade på Zwift också och tog hem en spurtseger. Det kändes förvånansvärt bra med tanke på att jag har några hårda dagar bakom mig nu, alltid kul att vinna också givetvis.

Nu ska jag försöka få fart på mina barn här så jag kan ta mig till jobbet. Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar