Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-04-15

Mallorca dag 2, Sa Calobra!













Hej och god morgon från Platja de Muro!

Dag tre nu på Mallorca och bilderna ovan sammanfattar gårdagen på ett ungefär. Bergen. Sa Calobra och massor av härlig cykling. Jag skulle kunna cykla bergskedjor varje dag. Bara älskar det. Svårt att förklara men jag blir lite som ett barn på julafton bara av att se berg. Att sedan åka där upp och ner är så fantastiskt. Hårt uppför och snabbt utför. Älskar berg!

Ostmackan igår var betydligt bättre än den vi åt i förrgår. Caféet var också mycket bättre. Ett litet undangömt café i början av ett berg. Där kan man bo.

Jag har fått någon fråga om min tid om jag kör Sa Calobra och det blev 42.22 enligt Strava. Då är det med cross och snabbdistansfart också, så ingen maxning.

Idag blir det nog också någon backe. Dags att svida om här, det är mycket nu. Vi hörs snart, speciellt ni som följer mig via Instagram.

Gårdagens runda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar