Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-04-07

Zwift-power, maxtest och vlogg


Hej och god morgon!

Minusgrader i natt men plusgrader nu igen, heja snösmältningen. Igår gick det hett till i cykelrummet. Linda värmde upp Wattbiken med ett maxtest och sedan tog jag vid med ett Zwift-race. Inte så många deltagare kanske med endast 32 startande och 16 fullföljande. Jag skickade på ett par tidiga attacker och kom loss med Hebert efter bara några få kilometer. Sedan höll vi ihop resten av loppet trots några attacker för att känna lite på varandra. Det hela avslutades i en spurt där jag kände mig rätt säker på en seger. Har nu varit på pallen på 10 av dom 13 senaste loppen. I dom sex senaste har jag två segrar och fyra andraplatser. Det går bra nu.

Idag ska vi också träna. Vi ska också packa lite inför nästa cykelresa, det kommer ju bli sjukt episkt det med.

Idag är det också Flandern runt, apropå episkt..

Idag så ska jag anstränga mig lite för att färdigställa vloggen från förra helgen. Allt är egentligen klart, men jag ska få ihop tävlingsbilderna också då jag filmade hela loppet.
Skulle ni vara intresserade av en video på hela loppet också? Skriv en kommentar om det skulle vara intressant!

1 kommentar:

  1. Ja en video över hela loppet hade varit väldig intressant!

    /Richard

    SvaraRadera