Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-03-27

Välkommen till en ny, härlig, vinterdag!

Hej och god morgon!

Välkommen också till en ny, härlig, vinterdag. Nästan varje morgon hälsar jag mina barn med frasen "välkommen till en ny, härlig, skoldag" men idag kan vi säga vinterdag istället. Snart april och -15.7 på termometern, känns väl snudd på onödigt?

Kallt.

Igår bloggade jag ju om "spårvägen i Stennäset", på eftermiddagen när vi skulle hem från dagis så hade man varit där och skrapat vägen! Tänk vad ett blogginlägg kan göra...
Nyskrapad väg.

Cykellycka.

Igår cyklade Frida hem från dagis, bland det bästa hon vet. Hon var också till tandläkaren, också det något hon hade sett fram emot länge.

Igår hade jag vilodag, idag har jag allt annat än vilodag. Det blir först fult ös medvetslös på jobbet och sedan ska jag ta mig igenom Kompiskampen på härliga watt. Igår kom jag också på att jag nog ska sikta på en max-femma och en max-tjuga när vi är nere på Mallis. Så har jag lite utomhus-data också att ta med mig till ZADA på Zwift.

Även om det är kallt ute så ser det ut att bli en solig och härlig dag. Jag har vaknat utvilad och är full av positiv energi. Leksand vann borta mot Mora igår och Linda sitter här bredvid med sitt kaffe. Nu kör vi!

__________________________________
Ni vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

1 kommentar:

  1. En tripp till Mallis har sällan varit så vältajmad... njut!

    SvaraRadera