Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-03-23

Lite träning innan frukost och jobb

Foto: Filip och Ebbah! Har väl anlitat mina barn som bloggfotografer idag...

Cirka 40 minuter träning innan frukost. Kass känsla, riktigt trött kropp. Men hellre lite träning än ingen träning! Med tanke på att jag hela eftermiddagen/kvällen ska köra bil till Skåne så känns det bra att ha fått aktivera mig.

Idag blir det en kort dag på jobbet, sen Skåne!

Ha en härlig fredag, så hörs vi nästa gång!

Ni vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar