Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-03-25

Skåne, Jump å Zwift

Höjde mitt Vo2max igår, 78 känns ju som en klar överdrift (skulle tro att jag har runt 70) men det är ju aldrig fel med positiv feedback från träningen. 

Igår så var vi också på Jump i Malmö, så himla skoj att hoppa runt där!

Idag tävlade jag på Zwift igen, det blev ett WBR 3 laps flat. Först gjorde jag allt rätt. Skalade inlednigsvis ner gruppen till 11 man, inte långt därefter så skalade jag ner den till sex man. Sen tog det liksom bara stopp. Dels så var givetvis dom 6 bästa i den gruppen, så det blir ju svårare att skala bort folk men jag slutade liksom att försöka. Slutade sedan 3:a eller 4:a beroende på om man räknar en diskad åkare eller ej.

Idag lämnade vi våren i Skåne och körde till snön i Falun.

Lite "floss" på macken i Askersund.

Nu sitter Linda och jag och ska kolla på Ö-rådet, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar