Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-03-11

Hotellfrukost

Hej och god morgon från Clarion Hotel Sign i Stockholm.

Ny dag nya möjligheter! Denna gång finns möjligheterna i Stockholm, på tåget mot Falun och slutligen också i kväll i Falun. Vi ska väl göra stan idag igen, käka lunch och sedan i eftermiddag går tågen mot Skåne och Dalarna för vår del. När jag kommer hem så har jag tänkt att träna och nu ska vi väl göra city när dom öppnar. Har kollat och det verkar vara elva som gäller när det kommer till öppettider.

Hotellfrukost är bra trevligt ändå. Nu åt vi först med barnen, sedan fick vi sällskap av ett par cyklister från Skoda Cycling Team så det blev en del cykelsnack också. Himla trevligt faktiskt!

Nu har vi packat ihop oss lite här och börjar väl bli redo att avsluta hotellvistelsen för denna gång.

När det kommer till träningen i kväll så har jag faktiskt några alternativ. Kommer köra det som känns bäst med dom förutsättningar jag kommer hem med. Men träna, det ska jag.

Börjar bli taggad för race, men än är det två månader kvar. Bra med motivation dock!


YouTube har för övrigt stängt ner mina intäkter från reklam sedan en tid tillbaka. Nu gäller det att ha över 1000 prenumeranter och där är jag inte riktigt än, men med några fler race-videos så kommer det nog denna sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar