Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-03-26

Spårväg i Stennäset


Hej och god förmiddag!

På bilden ovan så ser ni spårvägen i Stennäset, där har man inte riktigt kört med bladet mot backen så att säga.

Nysnö på backen och sex friska minusgrader på morgonen, men solen skiner och den värmer nog gott under dagen.

Jag tänkte ta en vilodag idag och sedan kötta kompiskampen imorgon! Kommer svida gott det. Gäller att stöka undan kompiskampen nu innan Linda och jag drar till Mallis,så jag har tisdag och onsdag på mig. Eller egentligen bara tisdag.

Hur ser din vecka ut och vad är träningsplanen?

__________________________________
Ni vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

1 kommentar:

  1. Avslutar ett tröskelblock nu innan påskhelgen då det blir fjällen och säkert lite mindre träning, Men innan dess ska några fler intervaller in. Igår blev det klassikern 4x8min med bra resultat =)

    SvaraRadera