Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-03-20

Vardagslyx och välmående

Hej och god morgon!

Det ser ut att bli ännu en härlig vårdag med solsken och förhoppningsvis en temperatur över nollan. Morgonen började tidigt då Linda skulle med ett tidigt tåg denna morgon. Igår ägnade vi oss åt promenad, träning och bastu. Det är livskvalitet och vardagslyx för mig det.

Nu är bilen tankad och jag är redo för en ny, härlig, dag. I eftermiddag/kväll blir det distans!

Ni vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar