Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-03-22

Ett bättre pass

På väg ut, precis som vintern! Det var rejält blött bitvis och främst i början av gårdagens pass, snön tar duktigt med stryk nu.

Hej och god morgon!

Igår körde jag, som rubriken skvallrar om, ett bättre pass. Det var längre, mer intensivt och med mycket bättre känsla än passet i förrgår. Så himla skönt att få till det och kunna peta bort lite tvivel ur mitt huvud.

Jag körde Bergsgården-Grycksbo-Bjursås-Sågmyra-Rönnäs-Helgbo-Rexbo-Vallmora-Smedsbo-Hem. En hyfsat fin runda på knappa nio mil och med några höjdmeter att gneta i. Hade bra tryck i princip hela vägen och när jag tappade trycket något så fyllde jag på med lite energi och en kort stund senare så var trycket i benen tillbaka.

Nu har jag fått till två distanspass denna vecka samt ett i helgen. Känns riktigt bra!

Stod inte stilla en sekund under passet utan höll mig rullande från start till mål, bara en sådan sak är ju värd att fira.

Nu ska jag till jobbet, i eftermiddag blir det full fart med barn igen. Vi ska köra ridtorsdag och jag ska vila hela dagen lång. Ja, eller inte träna åtminstone. Vi hörs väl igen lite senare?!

Ni vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar