Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-03-24

Vi drog till Skåne


Hej och god morgon på er, kära bloggläsare!

En ny dag med nya möjligheter. Frida ville verkligen ta vara på alla möjligheter så hon kom in och väckte oss vid sex på morgonen. Skönt med någon som inte vill sova bort hela dagen...

Idag så ska vi vuxna träna, dom stora barnen är ute och leker just nu och efter tacosen idag så ska vi till Jump i Malmö och hoppa bort massor av energi. Om ni vill se hur det var förra gången vi var på Jump i Malmö så kan ni klicka här.

Bilresan ner gick bra, till slut så somnade alla barn, även om Frida vaknade flera gånger också. Eftersom det inte är så mycket gnäll så tycker jag det faktiskt är rätt skönt att få spendera lite tid med barnen sådär under våra bilresor. Dom får liksom mitt fokus och dom har inte så mycket (mer än telefonerna...) som stör.

Nä, hörrni, nu kör vi igång denna helg och så får vi höras vid ett senare tillfälle istället!
________________________________________________________________________________
Ni vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar