Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-01-30

Nu höjer jag värmen...

Hej och god kväll!

Ännu en VAB-dag går mot sitt slut och det börjar bli dags att göra mig redo för Zwift-tävling. 

Frida och jag, tidigare idag.

Dagen började annars toppen med att jag körde fast bilen i snön på gården. Skitkul, tyckte jag. Jag bara backade in på den oplogade delen av uppfarten till det tog stopp, då försökte jag åka framåt igen...
Började med att skotta lite, sedan lite mer och till slut var jag tvungen att skotta bort allting både runt och under bilen. Jäklar så fint den hade satt sig. Skoj skoj!

Frida och jag har lekt, städat och haft oss. Just det, haft ut mer mat till fåglarna också. Stora grejer. Samt skottat snö då.

Vi har också eldat och käkat krabbelurer, så jag är både uppvärmd och kolhydratladdad!

Så, nu taggar jag för kvällens race. Ska bli riktigt kul, så himla kul!
Live-sändningar kan dyka upp här https://www.facebook.com/ZwiftCommunityLive/ eller här: https://www.facebook.com/cvrworldcup/

Min egen live-sändning kommer ni hitta här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar