Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-01-22

Tio ettor innan frukost


Hej och god morgon!

Skulle du kunna gå upp 30 minuter tidigare på dagen? Antagligen så skulle du det och då skulle du också kunna ha sådär roligt före frukost. Morgonens pass blev nämligen precis 30 minuter långt. Startade med 5 minuters uppvärmning följt av tio stycken enminutsintervaller med en minuts vila mellan varje. Ja, förutom mellan femte och sjätte intervallen då jag faktiskt vilade i två minuter, tog en liten time out där. Efteråt så trampade jag ur benen till klockan slagit 30 minuter.

Att köra detta före frukost på årets lättaste dag kittlar ju lite extra också, men nu så smakade frukosten lite extra bra kan jag lova!

Redo för en ny, härlig, arbetsdag och jag har nu gott om tid på mig att återhämta mig till morgondagens stora Zwift-race.
Ett snitt på 451.5 Monarkwatt i intervallerna. Alla siffror hittar ni här: https://connect.garmin.com/modern/activity/2450098215

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar