Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-01-18

Bildrama

Hej och god morgon!

Dagen inleddes med lite drama då Linda, som har morgonmöte i Uppsala, körde fast hemma på gården. Jag fick rycka ut med bjursbilen och hjälpa till. Ibland är den bra, min stora, klumpiga och fyrhjulsdrivna bil. Trots att den drar alldeles för mycket bensin och ska in på service idag för att den inte klarade besiktningen. Gammal,  men trygg i sådant här väder.

Egentligen skulle jag vilja ha något som drar lite för pendlingens skull, finns mycket pengar att hämta hem där. Elbil hade varit något det, men den måste ju gå att åka långt med också. Men en snabbladdning halvvägs kanske räcker?

Nåväl. Det om bilar. Igår hade jag vilodag, idag var jag ändå lättare än igår och idag ska jag träna igen. Linda kör race kl. 21 så jag får styra min träning efter det. Vi ska också valla skidor inför lördagens långlopp och eftersom det är torsdag och jag har barnen så är det Ridtorsdag. Men först: en arbetsdag i södra Dalarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar