Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-11-08

Fars dag

Hej vänner!

Idag är det ju, som ni säkert redan vet, fars dag. Hoppas att ni firat alla pappor i er närhet riktigt ordentligt denna dag. Själv så fick jag en teckning av Ebbah i morse och Filip är så snäll så jag ska få spendera eftermiddagen i Hedemora för att kolla på när han spelar hockeymatch! 
Av Frida har jag fått kärlek och det är ju inte så dåligt det heller.

Hade hoppats på lite cykling i dagsljus idag men av familjeskäl så ser det mörkt ut. Det ser mörkt ut även för mörkercykling, men det är väl skönt då att cyklingen inte är viktigast här i livet. Dessutom så har jag Kompiskampen och nästan en timme mer än programmet igår med mig, så jag ligger rätt bra till ändå för denna vecka. Kan ju kanske bli lite testcykel i kväll om jag vill stilla träningsnerven.

Har annars en riktig trött-dag, så bäst är väl kanske att sova tidigt i kväll istället för att stressa in något träningspass.

-----

Idag kanske ni kan se Superprestige från Ruddervoorde via live stream. 13:45 börjar sändningen för damerna och herrarna startar klockan 15. Håll utkik efter EM-svenskar! Testa någon av följande länkar:

http://services.vrt.be/videoplayer/1/iframe/?guid=live-sporza&autoplay=1
http://sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_wielrennen/cat_veldrijden/Comp_superprestige_1516/1.2435474
http://www.bvls2016.sc/stream1.html

-----


Kolla vilket fint cykelställ jag hittade igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar