Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-11-26

Sömnrapporten och 10 spurter över 1000 watt

Hej cykelvänner!

Jag har märkt att ni är dåliga på att läsa mina inlägg som publiceras sent på kvällarna, så här får ni chansen att läsa gårdagens kvällsinlägg igen: http://oijer.blogspot.se/2015/11/perra-effekten-eller-ar-det-kanske.html

Ni är väl mest intresserade av hur det går för mig med 7 sömntimmar i snitt? Så här ser det ut, ligger lite efter nu:
måndag-tisdag: 8 timmar
tisdag-onsdag: 5 timmar och 15 minuter
onsdag-torsdag: 6 timmar

Före fyrorna igår så körde jag tio spurter och för första gången denna vinter så fick jag till tio spurter där samtliga hade en peak-effekt på över 1000 watt. 1058 watt som lägst och 1331 watt som högst. Det går åt rätt håll!
Åtta av dom tio spurterna når faktiskt över 1100 watt, nya målet får bli att få samtliga tio spurter över 1100 peak-watt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar