Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-11-15

Sammanfattning

Bild från igår.

Hej, vänner!

Dagen kan sammanfattas med två ord egentligen: fruktansvärd tandvärk.

Inte så roligt kan jag lova. Har ändå lyckats köpa present till Filips kompis och skjutsat han till kompisens kalas. Därefter jobbade jag ett par timmar här ute på gården innan det var dags att hämta hem sonen igen.

Tänkte köra en veckosammanfattning av min träning på söndagar här i bloggen. Lite för er skull, men även för min skull. Då kan jag ju kolla tillbaka och se hur det går för mig, om jag nu skulle undra det någon gång framöver.
Jag tränade fem dagar, precis som planerat. Körde Moonlight XCO istället för ett intervallpass på Monarken. Totalt blev det nio timmar och tolv minuter träning på denna mellanvecka med 85 minuters högintensiv träning och nog kändes det att den var tuffare än förra veckans lättvecka. Nästa vecka är en hård vecka och då borde jag bli ännu lite mer grisig i ben/kropp. Ser fram emot detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar