Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-11-27

Våren är här!

Termometern visade +6.7 grader här hemma. Igår morse var det minus tre.

Av dom där två passen som jag ska köra någon gång under veckans sista tre dagar så är ju faktiskt bägge passen något som ska köras utomhus. Så min plan för idag var att hänga på låset till cykelbutikerna för att köpa dubbdäck till 29". Nu behöver jag kanske inte hänga på låset, behöver bara skaffa mig dubbdäck inom kort. För vintern kommer ju förr eller senare, det är något som är helt säkert.
Har ställt in siktet på ett par Soumi tyres i alla fall, bättre dubbdäck finns inte.

I natt sov jag sju och en halv timme och kan därmed minska minuset på sömnkontot med en halvtimme. Imorgon ska vi åka till Mora för innebandymatcher. Vi måste åka klockan sju på morgonen, så jag lär väl lägga mig i tid i kväll för att få ihop det här sömnpusslet.

Ni vet hur det är, dags att åka till skolan med barnen nu. Kan kanske bli ett pass i skogen idag igen eftersom temperaturen är så generös och det dessutom ska fläkta lite, något som brukar göra under för smältprocessen.

Vi hörs lite senare, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar