Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-12-09

Skön start på vinterträningen + dagens vinnare

Hej hej!

Idag har vi haft kalas för frugan som fyller ung just idag. Min bästa present till henne var att jag gav henne dryga två timmar utan mig i eftermiddag. Jag smet nämligen ut med crossen, mötte upp Jens ute i skogen och vi hade det riktigt trevligt på hojarna.
Ensamt i skymningen

Somliga gör ju allt för att få vara med på bild...

Jens hade på väg in mot civilisationen hittat på ett enduro-spår som vi saftade runt på. Riktigt kalaskul även med lite för smala däck! Jag tog några bilder så ni kan få en uppfattning om hur fantastiskt vi hade det:
Episkt.

Vi fortsatte sedan via skogsvägarna till Bjursås

Där hittade vi på en bit skoterspår som nästan var cykelbart:
Fint, visst!?

På termometern hemma hade jag -13 när jag åkte ut och -12 när jag kom hem. Fin start på vintern som avslutades med trötta ben och nästan 2.10 på klockan.

Vinnaren av en fristart till Ceres Challenge 2013 blev Joakim Söderlund från Borlänge, stort grattis till dig!

1 kommentar:

  1. Det ser så enormt roligt o skönt ut när ni kör runt i snön sådär. Måste försöka ordna en vintercykel!

    SvaraRadera