Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-12-07

Lucka 7 - Vinn bokpaket från SE Förlag

Idag tävlar ni om ett bokpaket från SE Förlag innehållandes deras tre idrottsböcker, skrivna av Gabriella Ekström:
Två cykelböcker och en skidbok. Perfekta för den sportintresserade, eller varför inte att ge till någon i julklapp? Alla tre böcker är tillsammans värda ca: 450:- och i vanlig ordning behöver ni bara svara på en fråga:

Utöver idrottsböckerna så säljer SE Förlag en annan bok också, vad heter den?
1. En alldeles vanlig familj
X. Den vanliga familjen
2. Livet i akvariet
Svaret kanske ni kan hitta på SE Förlags hemsida.


Denna lucka är öppen 7:e december 2012 till klockan 23:59.

Regler och villkor:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.
Reglerna kan komma att uppdateras under vägen fram till juldagen, håll dig uppdaterad på aktuella regler och villkor.