Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-12-10

Nej men om jag kanske skulle ta och...

Idag är jag en trött kille utan träningsambitioner

Det får man vara också. Läste någonstans på nätet för ett tag sedan om någon som inte tyckte att man skulle unna sig godsaker. Jag tycker att den personen borde slappna av lite och äta mera tårta. Det är la så gött!

Tänker mig ett header-byte nu i kväll. Om bilden jag tänkt mig passar för header-formatet förstås. Med loggorna på sidan så borde det kunna gå. Eventuellt så återuppstår menyn i underkant av headern också! Den finns där nu också faktiskt, bara det att ni inte ser den. Har tänkt göra om lite i menyn när jag ändå är i farten. En av rubrikerna var till exempel Löpning, och hur ofta springer jag egentligen?

Även om jag inte tränar så håller jag på med cykliga saker kan jag lova er. Mer om det senare.

Det börjar bli dags för nyårslöften. Tänkte köra dom innan nyår bara för att vara ute i god tid detta år...

1 kommentar:

  1. Det har inte slagit dig att en 420pix hög bild fortfarande är LITE stor trots att det är 2012?

    Tips: Använd mediaqueries och byt ut bilden mot en mindre för folk som har lägre upplösning och surfar på telefoner/ipads/whatever.

    SvaraRadera