Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-12-21

Har varit på Monark

Vägen svängde, men det gjorde inte denna bilist

Inne hos Monark i Vansbro hänger några tavlor med ruskigt läckra motiv

För cyklisten som ska köra i kärlekströjan!

Denna bild fann jag på Bianchi Sveriges facebooksida. Gilla den om ni vill hänga med i vad som händer hos Bianchi Sverige.

Häftigt farsan!

Eftersom jag brukar cykla ute på vintern så ville barnen också göra det, svårt att säga nej då.

Ja, men visst. Besök i Vansbro, myskväll med barnen och fyrtiotusenmiljarder dagar ledigt! Bra start på denna julhelg. Nu borde jag försöka fixa lite med vintercrossen så den blir självgående igen. Förresten! För första gången någonsin så har jag nu en cykeltröja i storlek Large. Kan inte fatta, jag är väl en Small-kille?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar