Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-12-01

Julpyssel

Idag har det varit pysslande hos familjen Öijer! Jag belönade idag vinterhojen med en uppsättning tvärusla bromsar, samtidigt höll familjen på med något annat pyssel där i bakgrunden. Se, så bra det blev!

Annars då? Jo, fantastikt kul med ett sådant intresse för denna adventskalendertävling. I skrivande stund har det trillat in ca: 350 svar från Sverige, Danmark och Finland. Just nu sitter jag och funderar lite på vad som skall tävlas ut imorgon, känns som om det är dags att göra ett tävlingschema, för nu är det allvar. Ska bli så kul att få presentera en telefonvinnare imorgon. LÄNGTAR!

Sport-Filip är ute och matar varv efter varv runt gården på skidorna. Ensam. I mörkret. Varv efter varv. Idag skulle jag se om han kunde köra övningen "plankan", det visade sig att han kunde stå i en korrekt planka längre än vad jag klarade av. Säger kanske en del om mig också, men ändå. Kul kille!

3 kommentarer:

  1. Om man har tur kan man vinna i alla luckor då, eller är det en lucka/vinst per person?

    SvaraRadera
  2. Julafton vill vi sen en livdragning. Du kan ju avsluta typ 18:00 ha dragningen 22:00 i livesändning på din blogg! :)

    SvaraRadera