Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-12-02

Lucka 2 - CoolStuff


Idag tävlar ni om ett presentkort på CoolStuff värt 750:-! Så här skriver CoolStuff om sig själva:

"CoolStuff.se drivs av företaget CoolStuff AB som har varit verksamt på Internet sedan 1999. Vi har som mål att erbjuda våra kunder de coolaste, snyggaste och mest innovativa prylarna på marknaden. Därför kallar vi oss Sveriges prylmecka! Vi arbetar kontinuerligt med att hitta nya prylar och förbättra sortimentet. Kontakta oss om du känner till någon produkt du tycker vi borde sälja!

CoolStuff finns förutom på Internet även med fysisk butik på Hamngatan 1 i Malmö"


En av prylarna jag gillar hos CoolStuff är denna:

POLAROID Z340 är en digital Polaroidkamera där du sedan väljer om du vill skriva ut bilderna eller ej.

Dagens fråga följer nedan, du skickar in ditt svar till henrikoijer@gmail.com och glöm inte att ange din hemadress:
Hur mycket väger Polaroidkameran ovan?
1. 550 gram
X. 650 gram
2. 750 gram
In på CoolStuff nu och leta fram svaret, för det finns där!

Denna lucka är öppen 2:a december 2012 till klockan 23:59.

Regler och villkor:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.
Reglerna kan komma att uppdateras under vägen fram till juldagen, håll dig uppdaterad på aktuella regler och villkor.