Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-12-01

Lucka 1 i cykeljulkalendern

Hej hej bloggen!

Idag är det dags för alla att öppna sina luckor i julkalendrarna, jag fuskade ju lite och öppnade min bloggkalenderlucka för några dagar sedan. Kändes jättekul då, men nu sitter jag här utan att få öppna någon lucka samtidigt som alla andra får öppna. Lucka 1 är dock fortfarande öppen så vi kan ju titta på den i alla fall:
Nästa vecka släpper Sony Mobile sin nya 4G-telefon, Sony Xperia V. Inte nog med att den har en tvåkärnig 1.5 GHz-processor som sköter hastigheten, den är vattentät också! Äntligen har en telefontillverkare tagit fram en telefon som inte bara är snygg och håller prestanda av toppklass, utan du kan bada med den också. Telefonen klarar nämligen 30 minuter på en meters djup och är givetvis också dammtät (IP55/IP57). Dessutom har den en mobilkamera i världsklass, något som jag alltid uppskattat hos en telefon.
Denna blir perfekt till vilken typ av träning som helst, i vilket väder som helst!

För att vara med i tävlingen om denna telefon värd ca: 5295:- behöver du svara på följande enkla fråga och mejla svaret till henrikoijer@gmail.com (glöm inte din hemadress för att vi ska kunna skicka telefonen):
Hur många megapixlar har kameran i nya Sony Xperia V?
1. 8 megapixlar
X. 12 megapixlar
2. 13 megapixlar

Denna lucka 1 är öppen till och med 23:59 i kväll så ni har fortfarande chansen att vara med i tävlingen.

Lite senare idag ska jag presentera sponsorerna till övriga luckor. Totalt värde på årets tävling är just nu ca: 33.000:-, men då har jag inte fått något värde på alla produkter ännu så det blir nog över 35.000:- när allt är klart.