Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-12-26

Sliten i ögat

Bortsett från detta så känner jag mig oväntat fräsch idag faktiskt. Var orolig för distansen igår då det var länge sedan jag åkte speciellt långt. Har ju hoppats komma igång med distansandet och det kan jag väl ändå tycka att jag gjort nu. Hemligheten till att orka köra distans länge är farthålling, choklad och Coca-Cola.
Känns bra att jag är igång nu inför elitlagsamlingen i helgen, hade blivit onödigt hårt för mig annars om jag vait totalt ur slag. Nu vet jag i alla fall att jag orkar hålla på ett tag.

Ett problem kvarstår dock: Förr kunde jag besegra en backe med kraft, nu måste jag ta till lättare växlar...

1 kommentar:

  1. Beträffande dina ögon du har väl glasögon när du åker , så undviker du draget , sånt kan orsaka röda ögon isynnerhet, när det är kallt. Gott slut och Gott nytt År.

    SvaraRadera