Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-12-21

Lucka 21: Vinn ett dygn med Emil Lindgren

Bakom dagens lucka finner vi Emil Lindgren Racing, alltså MTB-proffset Emil Lindgrens företag, så här skriver han själv om dagens pris:
"Emil Lindgren Racing erbjuder inspiration, föredrag, kurser och motivation.
Då jag sedan barnsben fokuserat på att ha kul på en cykel, har det resulterat i att jag blivit ganska bra på att just cykla. Framförallt teknisk cykling är min starka sida, vilket har medfört att jag får många frågor angående kurser där man helt enkelt lär sig cykla smidigare och ha roligare.
Jag kör detta i mån av tid än så länge då mitt arbete som proffscyklist tar mycket tid och däremellan ska även familjen få plats. I framtiden kommer det dock finnas fler möjligheter.

Kom hem till oss och se hur jag lever, tränar och fördriver dagarna. Är ganska bra på att prata och ta tillvara på timmarna, så det blir oförglömliga 24 timmar!"


Emil bjuder på helpension hemma hos sig, boende, mat och träning. Så ta med en cykel om du vinner, landsväg eller MTB spelar ingen roll. Priset kan kvitteras ut en vardag under 2013 då Emil är hemma i Säter.

Dagens fråga:
Vad väger Emil Lindgren?
1. 62-65
X. 65-68
2. 68-71
In och leta nu på Emil Lindgrens hemsida

Denna lucka är öppen 21:a december 2012 till klockan 23:59.

Regler och villkor: Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst. Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet. Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas. Vinnaren betalar eventuell vinstskatt. Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan. Reglerna kan komma att uppdateras under vägen fram till juldagen, håll dig uppdaterad på aktuella regler och villkor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar