Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-02-16

Fint, fräscht och fantastiskt


Hej och god morgon på dig!

Nysnö igår morse när jag vaknade. Allt var vintrigt, vitt, fint fräscht och fantastiskt. Det såg ut lite så som vinter ska se ut igen efter en grå period. Som grädde på moset och lök på laxen så hade jag planerat cykling till- och från jobbet. 

Morgonen efter Zwift Racing League och minimalt med sömn, hur skulle det kännas? Jodå, det kändes riktigt bra. Det har gjort så tidigare också när jag har jobbpendlat dagen efter Zwift Racing League/SWE-Cup. Kanske är det resterna av alla kolhydrater och allt koffein som är kvar i blodet och hjälper mig framåt. 

Några bilder från min morgon:

 
 

Om det var fint och härligt på väg till jobbet så var det aningen mindre fantastiskt på väg hem. Plusgrader under dagen hade gjort det mesta blött och slaskigt. Dessutom så gick det nästan 7 timmar från lunch till det att jag cyklade hem så det blev lite hungrigt på slutet. 

I den här bilden så ville jag fånga månljuset mot snön på fältet i bakgrunden. Det gick väl sådär.

Fick ihop lite drygt två timmar och 20 minuter ändå så det känns bra. Ligger lite efter med träningstid denna månad men jag har ju hela helgen på mig att jobba ikapp. 

Annars då? 
Jodå, vaccindos #3 tar jag i eftermiddag så ett par lugnare dagar följer. 

Kittet på bilderna kommer från Siroko och du får 10% extra rabatt om du använder min länk: https://srko.co/henrikoijer 


Fick ni njuta något av nysnö igår? 

Ha det gott, tack för att du läste och på återhörande inom kort! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar