Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-02-04

Klappkass


Hej och god morgon! 

Bottennapp på gårdagens träning, hade inte mycket att ge till lagtempot som blev en mental kamp tills jag gav upp. Klen, klappkass och kantstött. 

Mönstret känns igen från förra veckan. Då var det också tvärstopp på torsdagen. Det är dom där måndagarna med SWE-Cup och ZRL som sliter så otroligt mycket. Förra veckan sov jag lite bättre men tränade hårt. Denna vecka vilade jag på tisdagen men har istället sovit lite mindre. Det finns ju flera sätt att bli sliten på... 

Nu vet jag att jag har hela helgen på mig att bli pigg igen, så det grejar jag. Sedan har jag sista dubbelmåndagen och veckorna/månaderna efter det så behöver jag inte köra mig i källaren så totalt. 

Det är tur att man får ha sina bra- och sina dåliga dagar. Igår plockade jag ut en av dom sämre på cykeln detta år. Det är som jag brukar säga; skönt att ha avverkat årets sämsta träningsdag så tidigt på året. 

Men idag är det fredag så nu vänder vi blad och blickar framåt, trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar