Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-02-22

Cyklade omkull - igen!



Hej och god morgon på dig! 

Laddade fart genom viadukten för att få med mig uppför backen med nysnö. Men under nysnön så låg isen och gömde sig. Så däcken släppte och jag gled omkull. Det gick ganska bra med mig, Stor_masen cyklade förbi och stannade och kollade hur det var med mig. Det var första gången vi sågs, men vi har hörts på Instagram innan. Kul att ses, men kanske inte på det viset vi hade tänkt oss..

Pendlingen igår var minst sagt utmanande med nysnön som vräkte ner på morgonen och motvinden på hemvägen. Men utmanande cykling är fortfarande kul cykling. Det ger balans- och teknik-träning som man inte får annars en vanlig dag med barmark. 

190 watt på väg till jobbet. Snöfall de luxe och lite smålurigt med is under snön på sina ställen. 

212 watt på väg hem från jobbet. Mindre snö överlag, men på vissa håll hade det blåst igen så mycket att jag tvingades gå. Motvinden gjorde det också utmanande. Fler watt, lägre hastighet.


Hur var er start på veckan, har ni hållit er på benen? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar