Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-05-27

Silver med smak av guld

Nu ni. Idag blev jag tvåa på tävlingsträningen, bara några sekunder bakom Micke S som vann. När vi gick ut på sista varvet så hade jag 30 sekunder upp till Micke och Jens och lyckades alltså ta in nästan allt. En gång på slutet kom jag in så jag var precis bakom honom. Men det var vid ett ställe där det tog stopp, så jag tappade några meter direkt igen. De två första varven kändes benen bara skit och jag valde att hålla ett jämnt tempo. Men så på sista varvet tyckte jag att det var bäst att jag blev lite trött innan jag åkte hem. Så jag tog mig runt SM-banan på storklingan (44t). Då, när jag klev ur bekvämlighetszonen, så började jag också ta in tid.
Jens genade runt lite och Robert Österling var med i två av tre varv. Det var kul att vara lite halvsnabb, även om det bara var träning och det finns mer att ge.
Nu skall alla leksaker här hemma tillbaka på plats och ungarna i säng. Sedan blir det Champions league.

1 kommentar:

  1. Grymt! Du är ju snabb, kan vara Lugnets ävenytr jobbet som tog fram det sista ur dig!

    SvaraRadera