Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-05-24

Två saker

Först och främst var ni rätt dåliga på att gissa min placering i Billingeracet.

Och för det andra. Jag har en (okej, flera...) nakenbild(er) på Jens när han sitter och nålar nummerlappen på tempodräkten. Han visar inget barnförbjudet, men ändå. Ska jag lägga upp den? Tror nakenbilder kan ge bra trafik på sidan, samtidigt som något säger mig att man inte lägger ut nakenbilder på sina kompisar på nätet...

3 kommentarer:

  1. sudda ut de mest vitala delarna med paint eller liknande

    SvaraRadera
  2. Jag läste dina svar på olika frågor. Där står det att du gav en kasse käk till en uteliggare. Är det sant och varför gjorde du det. Om det var sant så var det en hjälteinsatts!!

    SvaraRadera
  3. http://oijer.blogspot.com/2009/04/dagens-goda.html Här kan du läsa om just den händelsen.

    SvaraRadera