Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-05-18

All-in på Billingeracet

Japp. Så blir det, som vanligt. Folket har gjort sin röst hörd.
Jag tänkte skriva lite om hur jag tror Billingeracets tävling i helgen skulle utvecklas. Ville skriva några rader om det tunna elitfältet med ojämn nivå. Så jag gick in på deras hemsida för att kolla vilka som var anmälda. Och satan, det är bara Emil Lindgren som saknas tror jag. Ett utav de bättre startfälten i en långloppscup på länge. Så det kommer bli en grym tävling.
Fan, till och med Fredrik Modin var anmäld!


Vem tror ni vinner Billingeracet 2009?

11 kommentarer:

  1. Med tanke på hur mycket Jens Westergren tränat istället för att flänga runt på tävlingarna och resultaten de senaste åren så kanske han? Jag lär missa det iaf men får hoppas du står vid mål och berättar för mig när jag kommer i mål. :D

    SvaraRadera
  2. Emilia Lindgren kommer i allafall..

    SvaraRadera
  3. 1:a Darvell
    2:a Bleckur
    3:a Dahlström
    4:a Wetterhall
    5:a Macdonald
    Resten punkar.

    SvaraRadera
  4. Kanoners!

    1:a Öijer
    2:a eller sämre behöver inte ens nämnas...

    SvaraRadera
  5. Självklart kommer Bleckur att ta hemsegern.

    SvaraRadera
  6. Drar till med Darvell om han är återställd efter operationen. Dahlström tror jag är på pallen.

    SvaraRadera
  7. 1:a Wengelin
    2:a Jens V
    3:a Lars Bleckur

    SvaraRadera
  8. 1:a Wengelin
    2:a Seglar´n
    12:a Öijer

    SvaraRadera
  9. Du väggar och går in på 13:e plats på 3,15,23, men innan detta lägger du rabarber på bergspriset :)

    /skövdebo

    SvaraRadera