Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-04-21

Så här snygg och fräsch har jag känt mig hela dagen idag. Att Ebbah ville ha sällskap klockan halv fem på morgonen hjälpte nog inte energinivåerna i min redan avdankade kroppusling.
För att få en bättre dag imorgon så går jag och lägger mig nu. På så vis så blir det ju också imorgon snabbare. Ska nog försöka hitta en ny trimmer till håret också. Ebbah har råkat paja den jag hade. En trimning, en rakning och några timmars sömn sen är jag kanske tillbaka i matchen igen. Men bara kanske. Nu har jag delat upp min Att göra-lista i två listor. En med saker som måste göras och en med saker som jag kan göra när gud förlänger dygnet. Det blir nog bra det här. 
God natt mina vänner!

1 kommentar:

  1. Kolla in Eisenhowermatrisen ang prioritering.
    //David

    SvaraRadera