Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-06-22

Dagen och bloggen


Filip, Emily och jag var ute ett tag efter Filips frukost. Ebbah gick och la sig och vi gick ut. Emily åt sin frukost ute i friska luften. Filip åkte lite på sin Early Rider. Härligt med sommar!
EFter att vi varit ute ett tag kom Ronya ut och tog med sig storbarnen till staden. Jag gick in och vaktade Ebbah som sov.
Hon vaknade och var på härligt humör, som jag utnyttjade för lite lek, innan jag gav henne mat. Mitt i maten (naturligtvis) kom resten av familjen hem och nu ska vi stora snart äta.
Efter maten ska vi till vårdcentralen och sedan skall vi mata änderna i Kålgårn.

För fyra veckor sedan nådde min blogg topp 300 på bloggtoppen, för första gången. Vecka 24:a var den 267:a, och igår slutade bloggen på plats 244 för vecka 25. Det händer lite saker alltså. Sommar, kallas det nog. Och tävlingar som lockar läsare. Kul att ni hittar hit. Hoppas att ni trivs och återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar