Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2024-01-27

Återhämtad, utvilad och en fin vintermorgon!


Hej och god morgon på dig!

Börjar med två bilder från igår. Vi fick runt 10 centimeter snö under sena eftermiddagen och kvällen igår. Så innan jag gick och la mig så skottade jag av hela uppfarten för att slippa ha det jobbet idag. Precis före tolvslaget var jag klar och sedan kunde jag sova riktigt gott. 

Hade också en vilodag igår så idag har jag vaknat upp och känner mig återhämtad, utvilad och fräsch igen. Skön känsla! Det är en vacker morgon också och jag har varit ut och skottat snövallarna ut mot cykelbanan och vägen. Fint som snus med -10 och solsken.


Ett tips till alla som är nya ute i snösvängen, om man ser spåren efter sitt fordon när man har plogat så har man inte haft bladet tillräckligt långt ner. 

Det ser ut att bli en bättre vinterdag det här! 

Frida har haft en kompis som har övernattat här, Filip åker precis nu till Uppsala för bortamatch och Ebbah ska strax till gymmet och sedan ska hon kolla på en innebandymatch. När Fridas kompis har åkt hem så ska jag träna lite, sedan blir det lunch följt av en sväng på stan med Frida för presentköp då min brorson har kalas imorgon. 

för den cykelintresserade så är det både cross och Challenge Mallorca Herrar på Eurosport idag. Det kan bli en perfekt kvällsaktivitet. 

Ha en skön dag så hörs vi här imorgon igen, hoj! 

_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar