Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2024-01-03

Vilodag med långpromenad igår



Hej och god morgon på dig! 

En lite kortare arbetsvecka även denna vecka då den började igår då det var tisdag. Bilden ovan är från igår, idag har det kommit ytterligare lite snö om än väldigt luftig sådan. Jag kvitterade ut en vilodag igår men tog åtminstone en långpromenad på kvällen. Det blev en promenad på drygt 10000 steg där stora delar var i mörker och en del var i djup snö. Så lite äventyrligt blev det men jag hade en bra känsla i kroppen så det var bara att pulsa på. Hade inte tänkt gå så långt först men det ena ledde till det andra. 


En promenad på 10000 steg är säkert vardagsmat för många av er men för mig var det riktigt långt. Fin kväll i kylan där jag höll värmen bra. 

Idag ska jag få till ett dubbelpass med både skidor och cykel på programmet, det blir skoj. 

Jag ska skjutsa grabben till sin samling nu på morgonen. Avfärd med buss mot Umeå och distrikts-SM i innebandy väntar honom. Du får ha det så bra så hörs vi här imorgon igen, hoj! 



_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar