Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-12-31

Klarat av Festive 500 +ANNAT!


Hej och god morgon på dig!

Rapha Festive 500 är avklarat för i år, det grejade jag under gårkvällens pass. Mitt mål på 500 timmar för 2021 är avklarat och idag så ska jag se till att klara mitt månadsmål på 2500 minuter också. Det saknas tre timmar och tre minuter där. 

Jag gillar att sätta mål och bocka av dom. Min aktieportfölj hade en bra dag igår så även den passerade årets högt uppsatta mål. 


Efter att jag hade kört Le Peloton igår och vi hade ätit vår frukost så körde vi till Sörskog så att Linda kunde ta en tur på skidorna. Frida och jag roade oss först med att åka bob men sedan övergick det snabbt till trädklättring. 




Här i Stennäset så gillar vi att vara aktiva och har eldsjälar som underlättar för en aktiv livsstil också. Värt hur mycket som helst. På sjön finns nu nydragna skidspår och på vår promenad igår kväll kunde vi se att man spolade den uppskottade isbanan på sjön vid Gullnäsgården. Så trots snöfallet igår så ska det gå att åka skridskor idag. Det blir en sväng ner till sjön senare idag. 


På eftermiddagen hann vi med att kolla cross samt ett par avsnitt av En plats i solen också. Mallorca-avsnitt..... 

Igår kväll så körde vi också Zwift, Linda och jag. Vi var båda två anmälda till "lagtempo" som igår kördes på banan uppför Alpe du Zwift. Inte mycket till lagtempo där utan mest hårt slit under lång tid för att nå toppen så snabbt som möjligt. Jag fick sporta klättrargrejerna och försökte stötta laget så gott jag kunde.


Ja, det där inlägget summerade väl gårdagen ganska bra. Planen nu är cykling, skridskor, en sväng på stan och sedan nyårsmiddag mot kvällen. Hur firar du nyår, om du firar? 

Vi hörs snart igen, hoj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar