Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-12-27

Julfirande, skånsk vinterdistans och Zwift!











Hej och god dag från Falun!

Igår fick vi till ännu en distansrunda i den skånska vintern. Kudos till skidåkaren ute på åkern, det är hängivenhet det! Vasaloppet kommer att gå som en dans.

Igår så kände jag av cyklingen för första gången denna Festive 500. Dels när jag först satte mig på sadeln men också senare i passet när energin tog slut. Hade kört dom två första passen utan intag av energi och det tog nog ut sin rätt. Så igår fick jag ta till min Powerbar-kaka som legat och vilat i min ryggficka. 

Vi körde lite varierat mellan vägar och stigar i inledningen. Andra halvan av passet skarvade jag vidare på vägar. Linda gick in och avslutade passet på Zwift för att få upp värmen igen. 

Idag har vi kört på Zwift båda två. Minus femton ute och lite pressat schema då vi ska fira jul med mina barn idag så då passade Zwift bra. Jag körde ett race, skulle ta det lugnt men det var en massa cyklister som ville attackera... Så "lugnt" gick sådär. 

Det känns ändå bra såhär långt och det ska bli härligt att klä granen och fira jul idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar