Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-12-26

136/500 km av #Festive500


Hej och god morgon på dig!

Häromdagen var det julafton, igår var det juldagen och idag är det en annan dag. 

Kilometerna tickar in till Festive 500, igår fick jag ihop 69 nya kilometer till samlingen så jag är uppe i 136 kilometer nu efter två av åtta dagar. Än så länge följer jag planen men inte mycket mer än så. Vi började på stig igår och körde runt lite i Lödde Sandskog innan vi kom ut på vägarna igen. Jag skarvade ut förbi Kävlinge, genom Stora Harrie, Virke, Lilla Harrie och tillbaka via Furulund. Efter att temperaturen hade legat nära noll så var den nere på minus nio när jag var som längst bort. Då var det friskt! Känner mig inte sliten än, det har varit två lätta distanspass så det blir nog inga problem att få ihop lite tid och kilometer också idag. 

Om du kör Festive 500, hur går det för dig?

Några bilder från gårdagen:













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar