Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-08-12

Tränat nio dagar i rad!




Hej och god morgon på dig!

Har ni sett videon ovan? Om inte så tycker jag att ni gör det nu och så fortsätter vi läsandet efteråt.

Så, vad tyckte ni om den då?


Igår så jobbpendlade jag bara, enkel distanscykling både dit och hem. Eller egentligen så var det inte så himla enkelt för jag var rätt så sliten. Ni vet när det liksom krävs att man kör på bara för att upprätthålla någon slags grundnivå. Benen vill inte så man måste med viljans kraft trycka sig framåt. Lite så var det igår.
Spänst och elegans i ett smidigt paket.

Jag har faktiskt tränat nio dagar i rad nu. Nio. Innan förra vilodagen så tränade jag också nio dagar i rad utan vila. Det går ju om man vill, men nu tänkte jag vila i alla fall. Det har varit en bra period med träning där jag fått till både långa och hårda pass. Men nu blir det som sagt en vilodag idag och så kör jag Le Peloton imorgon och fortsätter en bra träningsperiod. 

Så istället för livestream från kvällens Midweek Summer Series by SZR så får ni kika på videon högst upp i detta inlägg. 

Det duger väl bra det? Nu kör vi lill-lördag!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar