Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-08-08

En bättre landsvägsrunda

Hej och god morgon!

Ett snabbt inlägg idag då jag strax ska köra till Sälen för att agera support åt Axel och Linda som ska ta sig igenom Cykelvasabanan idag.

Men igår så körde jag en landsvägsrunda på eftermiddagen, helt ensam hemma så det var bara att passa på. Det blev faktiskt årets längsta runda i både distans och tid utan att vara någon monsterrunda för det. Jag har bara inte kört så många långa rundor i år.

Från Bjursås till Sörskog så tryckte jag på för att placera mig på Strava-segmentet där. 14 minuter på 346 watt senare så blev det en andraplats på Strava men jag blev king of the mountain på en del av backen i alla fall.

Sedan så höll jag igång bra i solen och värmen. Det faktiskt lite oväntat snabbt igår men det gör ju inget, kände ändå mot slutet att det var årets längsta runda och att jag bara hade en flaska med mig som jag aldrig fyllde på hjälpte nog till.... Höll på att inte få till årets längsta pass så på slutet så körde jag åt fel håll runt Varpan bara för att få till distans och tid.

Var helt förstörd under gårdagskvällen men nu har jag börjat bli människa igen, om än 2.1 kilo lättare än igår morse.

Bjuder på några bilder och Garmin-data, en perfekt runda för den som gillar att räkna träd!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar