Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-08-04

Dags för en maxtjuga - gissa mina watt!

Hej och god morgon från Lindvallen, Sälen!

Sitter här och fryser lite och då är jag ändå inomhus. Instagram säger 7 grader och Temperatur.nu säger 5.8 grader i Sälen by. Kanske är jag lite frusen också på grund av all förväntan inför mitt 20 minuter maxtest som jag ska ut och genomföra alldeles strax?

Om ni vill göra något kul så kan ni väl gissa hur många watt jag presterar under dom 20 minuterna idag? Innan ni skriver 1000 eller liknande så ha i åtanke att formen inte är den allra bästa längre. Om ni vill ha några ledtrådar så kan ni se på min video från igår där jag presenterar mina watt för 1 minut och 5 minuter. Kul att göra en vlogg igen!



Vi hörs imorgon igen och följ mig gärna i mina andra kanaler också:
Instagram
YouTube
Facebook
Twitter
Borde jag skaffa TikTok också?

1 kommentar: