Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-08-01

Miraklet på Gamla Grycksbovägen, så himla skön känsla!



Hej och god morgon!

Vet ni vad? Jag klarade 2000 minuter även under juli månad. Började med ett Zwift-race på eftermiddagen och då kände jag efteråt att det vore ju trist att inte klara mitt mål om jag nu ändå kom så nära. Tre varv runt Varpan när barnen åt godis, chips och drack läsk och så var jag plötsligt ännu närmre målet. Ett Zwift-pass efter Fridas läggning å så lite häng med dom äldre barnen en stund. Sen när alla barn sov så dammade jag av det sista. Garmin struntar i om träningen sker på fel sida tolvslaget, bara man påbörjar träningen före tolvslaget. Så utan att gå in på alla detaljer så kan jag konstatera att jag klarade målet och det känns förjäkla bra. Älskar att nå mina mål, avskyr att inte nå dom.

Så även om jag kanske kommer vara en något tröttare version av mig själv idag så är det ändå med en bra känsla.

Ny dag, ny månad och nya möjligheter. Idag blir det en fin dag, solen skiner, det är min namnsdag (Per) och vi ska ha en så bra dag som bara möjligt här. Hoppas att ni också får det, hörs hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar