Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-10-01

Off season

Hej och god söndagsmorgon!

Nu är säsongen över för min del och nu väntar en lugnare period innan vinterträningen tar vid. Hade ju lite funderingar på ett eventuellt springa Hackmora Bergslopp idag, men jag stannar hemma istället. Planen nu för oktober är att göra det jag vill och känner för när jag känner för det. Ingen press men inte heller helt vila. Sedan drar jag igång med mer strukturerad träning igen i november. Jag får väl anledning att återkomma till hur planerna ser ut mer i detalj senare.

Såg igår att jag tog KOM i backen på Hackmora MTB-Uphill, det kan jag leva länge på även om det inte blev något banrekord på hela tävlingen:


En video från Janne Jakobsson som visar slutet av Hackmora MTB-Uphill igår:
Ett inlägg delat av Jan Jakobsson (@cykelsnabb)


Trea in i backen igår, bakom björken. Foto: Sågmyra SK

Nu ska jag ägna mig åt annat än datorn, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar