Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-10-05

Vinn en cykeltröja!

Hej och god kväll!

Tröjan ovan vann jag på Hackmora MTB-uphill, den är tillverkad av Castelli för Zipp och i storlek medium. Tänkte låta någon av er få glädjas åt den genom att tävla ut den till en av er.

Allt ni behöver göra är att mejla mig svaret på följande frågor och skicka med din adress i svaret:
1. Vad hade jag för officiell tid på Hackmora MTB-Uphill när jag vann den tävlingen i lördags?
2. Tidigare så har jag också deltagit i löptävlingen Hackmora Bergslopp, vilken är min bästa tid i det loppet?

Regler och villkor för denna tävling:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att jag kan skicka din vinst.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag och svaret skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 fredagen den 6:e oktober 2017, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.