Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-10-10

Bowling vadslagning och kvällskaffe

Hej och god morgon!

Ny tisdag, nya möjligheter?! Tisdag är det hur som helst och vi möblerar väl våra dagar mer eller mindre hur vi vill med möjligheter. Jag fyller större delen av dagen med jobb, sedan ska jag springa med Linda. Lite så ser det ut. Filip har hockeyträning också.

Igår var det måndag och då bestämde vi oss för att bowla, Linda och jag. För att krydda till det lite så slog vi vad om en trerätters middag. Eftersom jag är inte så jättebäst på att laga mat så såg jag istället till att vinna igår.
Fotograf på den andra bilden: Linda.

Efter bowlingen så hamnade vi på kvällskaffe hos några vänner och det blev ganska många timmar kaffe innan vi avrundade kvällen och begav oss hemåt. Riktigt trevligt var det och gott snack hela vägen till spöktimman. Det gör vi gärna om!

Linda och jag har inte bara slagit vad om middag, jag har inte ätit godis på snart två veckor nu och ska stå ut hela månaden. Har gått ner 1.3 kilo på två veckor... Linda ska i sin tur äta superlite kolhydrater minst månaden ut. En annan grej... Vi joggade ju lite i förrgår. Plötsligt så ska jag försöka springa milen på en tid under 37 (40?) minuter innan månaden är slut. Så nu lär jag väl köpa springskor tänkte jag. Helst två par då givetvis eftersom jag vill både ha för snabbt underlag och för skog.

1 kommentar:

  1. Kul att du skriver springskor. Gör även jag men får bannor av mina kollegor som påstår att det heter löpningsskor ;-)
    /Mattias

    SvaraRadera